miercuri, 28 decembrie 2022

Puterea de a fi optimist!

 Puterea de a fi optimist!

Vreau să fii mereu optimist!
Eu chiar sunt optimist?!
Cel puțin încerc!
Nu-i tocmai ușor!
Pentru aceasta caut soluții permanent.
Unde? Cum să găsesc optimismul?...
Îmi păstrez umorul.
Oare, am umor!
Eu vreau, dar ce spun …!
Cred în puterile mele.
Sunt puternic sau sunt gras și mă cred forțos!
Vreau să cred și să simt că pot primi și oferii mai mult.
Este mai greu să fiu optimist, este însă mai plăcut.
Plăcerea dă puterea, oferind prin iubire totul, simți că te înalți..!
Simt că trăiesc, simt că pot să zbor!
Sunt mai fericit!
Oare au apărut aripi în imaginația mea!
Pot spune că îmi este mai ușor să iubesc!
Mă bucur mai mult!
Mă bucur de ce mi se întâmplă frumos și magic!
Voi cum vă simțiți!
Vă iubesc!
Vă doresc multă putere pentru a realiza toate dorințele, cele bune și folositoare!
LA MULTI ANI FERICITI!
Cu respect O.P.!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu