vineri, 30 decembrie 2022

CU RESPECT!

 Scrisoare de recunoștința

Te salut draga prieten si respectele mele draga prietena!
Mă voi adresa cu prieten atât pentru persoanele de gen masculine cât și pentru cele de gen feminin!
Este o scrisoare deschisă pe care o scriu unui prieten și am ales acum....să o scriu pentru tine. Nu scriu scrisori….ci mail-uri, mici poezii, etc…. Dar zilele astea sunt mai emoționat și îmi pun pe hârtie motivele de recunoștința pe care le am. Practic recunoștința de multi ani și am descoperit valoarea ei dincolo de ce scrie în cârti.
Iar tie iți mulțumesc ca suntem în aceiași comunitatea care Gândește Pozitiv, că ai spus DA de foarte multe ori invitației mele de a investi în prietenie, iubire și viată fericită, măcar prin propozițiile pe care le citești.
Iți mulțumesc că îmi oferi încrederea ta, că te implici și că susții bucuria de a trăi , a ta și a altor oameni din jurul tău într-o comunitate plăcută!
Iti mulțumesc că parcurgi aceste rânduri și că alegi cu atenție sursele tale de motivare și inspirație.
Vreau în jurul meu să am oameni cu calități, nu doresc altceva. Simt plăcerea unei strânse legături cu oamenii pentru care onoarea, demnitatea și cinstea au valoare. TOATE RELAȚIILE POT AVEA CONTINUITATE ȘI CALITATE DOAR ÎN CAZUL CÂND VALORILE OAMENILOR SUNT ACELEAȘI. Am o mare frică de omul care nu știe să explice ce înseamnă pentru el onoarea și îndeplinirea promisiunilor. Dacă cinstea o definește ca „încerc să nu mint sau, în cel mai bun caz, prefer să tac”, atunci, ca om, el este foarte trist. Cinstea înseamnă ceva mai mult. DACĂ OMUL NU POATE SĂ DEFINEASCĂ VALORILE MORALE, SĂ ÎȘI CONTROLEZE EMOȚIILE ȘI SĂ-ȘI ANALIZEZE FAPTELE, ESTE PIERDUT. Nici mintea, nici inteligența, nici studiile nu pot determina valorile morale ale unei persoane. Acestea se formează în interiorul nostru datorită sufletului nostru și a muncii îndelungate asupra propriei personalități. Ele transformă persoana nu doar într-o ființă vie, dar într-un adevărat OM. .
Doar calitățile morale înalte precum, demnitatea, respectul, onoarea, perseverența și puterea de caracter creează vibrațiile pentru suflet și îl fac pe om curat și luminos.
Iată de ce am ales să compun aceasta scrisoare de recunoștința draga prietene! Pentru mine tu întrunești aceste calități și iți mulțumesc!
UN AN NOU FERICIT CU MULTE REALIZARI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu