marți, 27 decembrie 2022

Inima, are nevoie de răspunsuri!

 Mă întreb?

Ce sunt eu menit să fac?
Pot eu să fac toate lucrurile care îmi plac !?
Cine sunt eu menit să fiu?
Sau trebuie să alerg mereu , ca argintul viu!
Sunt momente când totul este clar,
Chiar dacă ochii văd, dar eu nu am habar!
Vreau dacă am ochi, să văd, să pot gândi firesc!
Căci viața este alta decât cea pe care o trăiesc!
Vreau să simt emoția, vreau să trăiască în mine,
Să mă bucur de tot ceea ce mi se cuvine.
Sunt momente când simt sclipiri în adevărata viață,
O viață ascunsă precum râul de sub gheață !
Uneori mă întreb când sunt întuneric , când sunt lumină!
Atunci, când sunt sigur pe mine, vreau să sar de pe trambulină !
Sigur vreau iubire, căci atunci apare strălucirea!
Clipele zbor , apare bucuria și plăcerea!
Încerc și deseori reușesc să alung întunericul din mine!
Ce căldură, ce strălucire, viața capătă limpezime!
Mă iartă timpul, când dăruiesc stropi de curcubeu!
Aș vrea ca aceasta să apară , să strălucească mereu.
Nimic nu se compară cu lumina unui zâmbet măreț,
Nimic nu poate înlocui căldura unei îmbrățișări de mare preț!!

VINO SĂ TE STRÂNG ÎN BRAŢE ! VINO SĂ NE BUCURĂM!
SĂ VEZI LUMINA DIN SUFLETUL MEU!
SĂ ÎI MULȚUMIM LUI Dumnezeu!
VINO SĂ ÎŢI TRANSMIT BUCURIE, FERICIRE!
CE LUMINĂ!
LA MULȚI ANI CU MULTĂ STRĂLUCIRE!

Tablou Corina Chirilă A dărui o inimă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu