marți, 17 noiembrie 2020

UN NOU ÎNCEPUT! (I)

 

ŞI TOTUŞI ESTE UN ÎNCEPUT! (1)

Îmi doresc să fie un început, deşi pare să fie cam târziu! Cu putere sper , nu sper sunt sigur că voi reuşi!

Cam târziu se referă la vârstă, dar... tânăr poţi fi oricând!

Vreau să fac o curăţare a tuturor evenimentelor neplăcute petrecute în timp, vreau să îmi canalizez energia mea spre iertare, PE CARE  mi-o acord pentru rolul jucat în procesul meu evolutiv. Este foarte greu, dar voi izbuti...!

Surprinzător m-am trezit privind întrega situaţie ca pe o frumoasă horă, în  care erau prinse toate persoanele care au jucat un rol minunat în viaţa mea, pentru că nu există oamenii care să fi  făcut ceva rău care să mă afecteze. Răul pentru mine a fost doar în imaginaţia mea! Chinezii ar numi acestă stare ca yin-yang. Eu cred că am ajuns, în cele din urmă, într-un loc şi un timp al acceptării şi cred că voi fi, chiar sunt, capabil să mă ridic deasupra luptei acerbe în care pacea interioară, liniştea sufletească cum mai este numită, va fi în plenitudine. Voi putea elimina cu binişorul tot ceea ce presupune intrigă sau mânie din sufletul meu şi voi pleca într-o călătorie plină de fericire caldă şi blândă!

Voi revedea multe întâmplări din viaţă de care mă voi despărţi cu plăcere, cu bucuria victoriei! Vă invit alături de mine în această călătorie care începe astăzi! Sper să fie un miracol, o minune, căci tot ce voi face va fi din iubire!

Uimitor, nu!

Deja , am reuşit un început! 

  17.11.2020



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu