sâmbătă, 11 aprilie 2020

Imi amintesc!


Îmi amintesc, eşti mereu aici!

 Pură sau curată  întâmplare
Dimineaţa  nu a fost soare, ci ninsoare
Clipa a făcut  să ne întâlnim
Şi de atunci tot  mai mult să ne iubim!

Eu am simţit  cum sufletul din mine
A clădit  o mare pasiune pentru tine
Nu vor mulţi ca să ne creadă
Că marea noastră dragoste a început pe stradă!

Viaţa noastră acum, încă, mirose a floare
Chiar dacă au căzut multe petale, aşa din întâmplare!
Nu ştiam ce viaţa ne va hărăzi ,
Dar , acum, fericirea o simţim în fiecare zi!

Când soarele răsare pe cerul vieţii tale
Iţi voi adduce mulţimi de flori  şi de petale!
Noaptea când  ceru-i  plin de stele
 Iţi povestesc în şoaptă visurile mele.

Vom fi alaturi şi la rău, dar şi la bine mereu
Nu vom simţi, noi, niciodată când e greu!
10.04.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu