luni, 17 mai 2021

Propoziţii şi fraze neterminate... (I)

 

Acordă-MI, o anumită şansă şi probabil numai din delicateţe nu voi fi  utilizat , expresia ULTIMA ŞANSĂ! În cazul acesta ce pot să spun altceva, decât că îţi mulţumesc, Doamne!... Cred sau mai corect deduc, văd , că eşti aici şi eşti SINGURUL care are o anumită încredere în mine, deşi pare cam este cam  ştirbită, uneori de mine!...Pare o atitudine plină de inocenţă ofensată! Aceasta spusă cu o voce blajină, impune! Par un om scupulos, capabil să sacrific multe lucruri, chiar dacă îmi  vor afecta interesele personale. Astfel, voi rezista la o sumedenie de presiuni venite din exterior, indiferent de frecvenţa lor!

Sunt gata să mă remontez din nou, deşi probabil oboseala a ajuns la o cotă destul de înaltă, simt nevoia  să ... mă opresc, să tac pentru o secundă. Voi declara pe un alt ton. Voi pleca un pic în lumea visurilor, îmi voi desfăşura activitatea gândit pozitiv, spunând cu mândrie TE IUBESC, DOAMNE! Mă voi simţi altfel. Voi avea mai multă eficienţă, căci ştiu să spun ÎMI PARE RĂU! TE ROG, IARTĂ-MĂ! şi MULŢUMESC!

La toate acestea ştiu să răspund recunoscător, în sunetele unei melodii mângâietoare. Mă simt curat şi nevinovat acum! Candid! Candid!

Călătoria mea, în vis,  a decurs fără nici un accident! 

Ridica-ţi puterea cuvintelor!”

Nu ştiu dacă se poate,

să porţi cuvinte între ploape

şi să le rosteşti în şoapte!

Mai ales seara,

la început de noapte,

când stele se adun cu toate,

la o beţie de cuvinte,

dorite de lună

şi căutate adânc în noapte!

Clipe frumoase, dimineaţa la soare coapte!

 

17.01.2021



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu