luni, 21 decembrie 2020

ANII...!

 

Anii…..!

Anii tinereții mele au zburat, au trecut, anii mei acum se scurg,
dispar tot printre zile, ore și minute, iar uneori printre rânduri,
încet, agale și uneori fara remușcări.
Opresc timpul sau amintirile și răsfoiesc printre ei.
Aleg ceva ce îmi face placere și în care mă regăsesc cea ce eram mereu
ma pregătesc pentru a  urmării ceva frumos, plin de bunătate și iubire.

Simt ca nu am trăit inutil!
Știu, puțini vor fi aceia, plini de dragoste ce vor avea de înțeles, victoriile și înfrângerile mele, alegerile,pierderile, urmările,cauzele, trăirile, bucuriile și clipele de fericire, ceva bunatate și iubire din viața mea.
Am învățat, uneori plângând, adesea zâmbind că timpul nu are răbdare, am învățat ca bucuria înseamna  reușita în muncă, că nimic nu e  regret, alergând din urma timpul, uneori prin bunătate și iubire, am fost împreuna.

Am învatat că fiecare alergare miraculoasă, discretă, calduroasă, face ca iubirea patrundă  în inimă! Am simțit zâmbet de copil, mângâieri miraculoase, stropi de rouă, căldura adierilor de vânt, dar și răcoarea, îmbratisări de aur,  lacrimi triste dar și de bucurie, am simșit viața cum curge și e vie!
Încet , încet  am ajuns să înțeleg zilele , orele, minutele  și secundele prezente nu trecute
că am ceea ce face, iar ce iubesc mă reprezintă , dacă gândesc viitorul ca bunătate și iubire,  sau iubire si bunatate, nu știu care este primul!.
Așa am întîlnit pe EA,pe EL, pe VOI!
Așa am înteles ca eu bărbatul sunt cel ce a ales ca viața lui să o împartă cu EA , cu EL, cu VOI, fără de care sensul vieții mele nu exista!.
Viata , oferindu-mi răspunsuri la propriile întrebări! Viața ma  învățat ce înseamnă
DRAGOSTEA şi că devii puternic,
doar atunci când ești iubit.
Fără prea multe promisiuni.

    VA IUBESC DIN INIMA PE TOTI!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu