luni, 1 ianuarie 2024

Balanță

 Sunt o persoană născută în balanţă

Deci, o persoană ce doreşte dreptatea.
Eu, vreau să am propria scală internă.
Și mi-am dorit să pot trăi cântărind.
Relația mea cu alte persoane, am încercat să nu greşesc!
Întotdeauna m-am simţit obligat să-mi păstrez echilibru,
Într-o balanță a iubirii şi dăruirii.
Numai preţuind viaţa putem să ne întoarcem fața spre bine
Plăcerea de a face un bine cu bine este apreciată, totdeauna.
Pentru a nu fi datori cu nimeni.
Dumnezeu ne acordă tuturor rambursarea în timp util a datoriilor noastre.
Nu vreau să schimb conștiința
Pentru câteva monede de glorie efemeră.
Am dorit mereu să ştiu adevărul
Să îl plasez pe echilibrul exact
Mi-a plăcut şă echilibrez zicala prin gândire
Să găsesc momentul infam al capului docil
Să alung faptelor demne de ocară.
Anul care a venit sper să fie foarte bine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu