vineri, 3 decembrie 2021

PLECAȚI, DORINȚA MEA E BUNĂ!

 Pleacăți!

Plecați, am strigat neplăcerilor vieții,
plecați vreau să am un nou suflet!
Este plin de nereușite și provoacă dureri!
Vreau să fiu liber,
să mă plimb să zâmbesc cu plăcere!
Vreau să simt că iubesc, cânt și plâng de fericire!
Eu sunt făcut să fiu liber!
Sa fug în lume și să ies la aer!
Nu vreau decât o fărâmă de fericire,
restul vine de la sine!
Lupt pentru reușită!
Vreau....
Adieri călduțe de vânt,
Amintiri purtate în gând.
Întâmplări ivite în cale,
Reușitele să îmi dea târcoale.
Vreau!
Să alung,
Greșeli sau erori buimace,
Aruncate în negre băltoace!
Vreau,
Șoapte care adesea te cheamă,
Cu plăcere, să alungi orice echipă.
Vreau să dăruiesc iubire
Vreau să văd oamenii fericiți!
VĂ MULȚUMESC CĂ SUNTETI FERICIȚI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu